Events

Urmeaza
Serviciul „Educație pentru media” continuă cu subiecte axate pe siguranța online: când și cât timp este recomandabil de a utiliza computerul, ce sunt informațiile personale, ce să postezi și cu cine poți deveni prieten în mediul digital etc.
Urmeaza
Top Toastmasters Club (Chișinău) este o organizație non-profit care face parte din marea familie Toastmasters International, scopul căreia este dezvoltarea abilităților de oratorie prin întâlnirile de networking locale și internaționale.
Finalizat
În cadrul trainingului se va pune accent pe descoperirea sursei conflictului și aplicarea metodelor directe și indirecte de rezolvare a conflictelor.
Finalizat
Top Toastmasters Club (Chișinău) este o organizație non-profit care face parte din marea familie Toastmasters International, scopul căreia este dezvoltarea abilităților de oratorie prin întâlnirile de networking locale și internaționale.
Finalizat
Instruirile cu privire la educația pentru media va continua cu tema: „Mijloacele de comunicare în masă”. Participanții vor afla despre cele mai importante mijloace de comunicare în masă, în funcție de mesaj: presa scrisă, online și audiovizuală.
Finalizat
Top Toastmasters Club (Chișinău) este o organizație non-profit care face parte din marea familie Toastmasters International, scopul căreia este dezvoltarea abilităților de oratorie prin întâlnirile de networking locale și internaționale.
Finalizat
Top Toastmasters Club (Chișinău) este o organizație non-profit care face parte din marea familie Toastmasters International, scopul căreia este dezvoltarea abilităților de oratorie prin întâlnirile de networking locale și internaționale.
Finalizat
În cadrul seminarului, participanţii vor medita asupra celor studiate la subiectul „Programele conştiinţei în dezvoltarea personală”, vor înţelege mai profund influenţa lor asupra propriului comportament şi strategiile relaţiilor cu lumea.
Finalizat
Cursul propune dezvoltarea abilităților de analiză și gândire critică, sporirea gradului de înțelegere și utilizare rațională a informațiilor parvenite din mass-media de către elevi.
Finalizat
Participanții serviciului vor înțelege obiectivul comunicării persuasive de a convinge mai multe persoane să-și modifice comportamentele, opiniile, atitudinile, sa se conformeze normelor de grup etc.
Cauta evenimente
Catalogul electronic al Bibliotecii Municipale B.P. Hasdeu