File din istoria orașului Chișinău. Participanții vor afla despre istoria cronologică a orașului începând cu cele mai vechi timpuri.
Ce înseamnă un transport ecologic? De ce putem spune că este o alternativă eficientă? Ce putem face pentru a promova un transport ecologic? Răspunsul la aceste întrebări, precum și la altele, îl poți afla participând la activitatea „Un transport ecologic” din cadrul serviciului „Eco responsabil”.
În cadrul serviciul „Chișinău - oraș misterios” se va pune în discuție tema: „Toponimul Chișinău”. Participanții vor afla despre denumirile geografice ce reprezintă cuvinte și forme rar folosite în limba noastră sau de mult ieșite din uz.
Povestea îi învață pe copii cum să reflecte asupra lucrurilor care sunt importante în viața noastră și în relațiile noastre cu alții.
În contextul Zilei Internaționale a Siguranței pe Internet, Filiala de Arte „Tudor Arghezi” organizează un eveniment de informare pentru elevii claselor mici, pentru a-i familiariza cu beneficiile, dar și riscurile pe care le pot avea atunci când navighează în internet.
Prin acest serviciu ne-am propus sa familiarizăm elevii cu norme simple, practice și utile în educația financiară.
Serviciul urmărește implicarea elevilor în acțiuni ecologice, dezvoltarea conștiinței asupra mediului înconjurător bazată pe respectul față de natură si protecția mediului, transformarea comportamentelor cotidiene ale elevilor prin formarea unui stil de viață ecologic, economic, sănătos și durabil.
Ora de lectură în baza cărții „Mauș vrea să fugă de acasă” de Rouzanna Baghdasaryan va pune în discuție emoțiile și sentimentele copiilor, precum și cele ale adulților, faptul că suntem toți parte a unei familii, grija de alte persoane și sentimentul de apartenență.
Activitatea reprezintă o veselă discuție despre Crăciun, Anul Nou, Moș Crăciun, Alba-ca-Zăpada și alte personaje ce țin de aceste luminoase și magice sărbători, care sunt cele mai iubite și așteptate de către copii.
Această discuție tematică este ini
iată cu scopul ca participanții să conștientizeze pericolele intoleranței și să înțeleagă sensul „toleranței” ca o virtute care face ca pacea să fie posibilă și care contribuie la înlocuirea culturii războiului cu o cultură a păcii.