Events

Finalizat
Robotul construit va fi programat cu ajutorul programului LEGO MINDSTORMS Education EV3 pe parcursul întregului curs. Se vor folosi, pentru început blocurile din trei categorii: ACTION BLOCKS (culoare verde), FLOW BLOCKS (culoare oranj) și SENSOR BLOCKS (culoare galbenă).
Finalizat
Instruirile în domeniul roboticii continuă cu mișcări, imagini și sunete cu ajutorul programării. Activitatea se va desfășura la bibliotecă în cadrul serviciului „Robotica la bibliotecă”
Finalizat
Instruirile în domeniul roboticii ajută copiii să descopere elementele de știință și tehnologie în mod distractiv și practic, dar în același timp să își dezvolte creativitatea și imaginația.
Finalizat
În cadrul trainingului copiii vor învăța să editeze povestea cu ajutorul programului Movie Maker: vor asambla fotografiile, vocea și muzica, folosind și efecte speciale.
Finalizat
Serviciul „Școala de coding” este destinat pentru toți doritorii de a a-și dezvolta competențele digitale prin aplicații educaționale și distractive în formă de jocuri.
Finalizat
Copiii învăța să-și creeze propria poveste inspirată din realitate și apoi o transpun în format digital.
Finalizat
Copiii vor finisa construcția robotului Educator Vehicle și vor fi informați despre programarea roboțeilor.
Finalizat
Copiii vor învăța programul de creare şi editare video – Windows Live Movie Maker: capturarea și prelucrarea pozelor, înregistrări audio; însuşirea tehnicii de realizare a poveştii digitale.
Finalizat
Un serviciu perfect pentru a învăța programarea, iar metoda de învățare este una activă, prin practică constantă.
Finalizat
Participanții își vor dezvolta competențele digitale prin aplicații educaționale și distractive în formă de jocuri. Este un mod ușor și eficient de a învăța bazele programării cu ajutorul aplicațiilor și tutorialelor interactive.
Cauta evenimente
Catalogul electronic al Bibliotecii Municipale B.P. Hasdeu