Biblioteca de Arte „Tudor Arghezi” organizează o întâlnire cu scriitoarea Claudia Partole. Evenimentul se înscrie în lista activităților organizate în cadrul programului de lectură „Chișinăul citește”, 2022.
Activitatea se va desfășura în cadrul Zilei Internaționale a Familiei. În discuție se va pune accent pe următoarele aspecte: importanța relaţiilor pozitive dintre membrii familiei, valorile familiale și stabilirea unui parteneriat eficient al familiei cu biblioteca.
mai 11, 2022
Elevii LT „Miguel de Cervantes Saavedra” vor avea ocazia să-l întâlnească pe scriitorul Vasile Romanciuc. Evenimentul va fi presărat cu muzică, prestată de elevii Liceului Republican de Muzică „Ciprian Porumbescu”.
mai 10, 2022
Elevii LT Mihai Eminescu vor participa la întâlnirea cu scriitoarea Claudia Partole, autoarea cărții Fraierul. Adolescenții vor avea prilejul să adreseze întrebări autoarei și să afle în detalii de unde a venit imboldul și inspirația de a scrie această carte.
Împreună cu elevii LT „Elena Alistar” vom avea o discuție/dezbatere în baza subiectelor reflectate în romanul „Fraerul” de Claudia Partole.
mai 6, 2022
Întâlnirea cu scriitorul va oferi copiilor prilejul de a cunoaște mai îndeaproape scriitorul și de a dialoga în baza cărții. Activitatea se va desfășura extramuros în parteneriat cu Școala Primară nr. 90.
mai 4, 2022
Entuziasmați de noua sa carte și dornici să descopere tainele poeziilor în care se reflectă copilăria, frumusețea naturii și buna dispoziție, elevii LTPA "Elena Alistar" vor avea un dialog interactiv cu scriitorul Vasile Romanciuc.
Prezentarea volumului „Fraierul” de Claudia Partole, propus pentru programul de lectură Chișinăul citește, ediția a XIX-a. Cartea va fi prezentată de specialistul Ștefan Sofronovici.
Povestea „Cerbul la izvor”, scrisă în baza fabulei lui Jean de La Fontaine, ne demonstrează prin exemplul cerbului ce se poate întâmpla cu noi dacă exagerăm ce e frumos și disprețuim ce e util.
Legenda „Copilăria lui Ștefan cel Mare” educă la copii curajul și dragostea de țară, Patrie și neam.